Centar za osiguranje kvaliteta Medicinskog fakulteta je osnovan je 2006 godine. Centar se, generalno bavi unapređenjem nastavnog i naučnoistraživačkog procesa, studiranja i studentskog života, kao i saradnjom sa poslodavcima posle završenih studija.
Glavni organ centra je Komisija za osiguranje kvaliteta i samovrednovanje, koja se bavi svim aspektima kvaliteta na Fakultetu a tesno sarađuje sa Centrom za izdavačku delatnost, Centrom za naučnoistraživački rad, Komisijom za dizajn i snagu studije, Katedrama i Upravom, koji se bave specifičnim oblastima osiguranja kvaliteta.
Komisija za obezbeđivanje kvaliteta rada Medicinskog fakulteta Univerziteta u Prištini, sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici u sastavu:
- Prof. dr Aleksandar Jovanović, predsednik
- Prof. dr Aleksandra Ilić, član
- Prof. dr Vladan Perić, član
- Prof. dr Saša Božović, član
- Danijela Vićentijević, student – član
- Nikola Miljković, student – član
Komisija obavlja sledeće poslove
Samovrednovanje
Fakultet sprovodi postupak samovrednovanja i ocenjivanja kvaliteta svojih studijskih programa, nastave i uslova rada.
Samovrednovanje se sprovodi u intervalima od 3 godine.
Nastavno‐naučno veće imenuje komisiju za kvalitet koja se sastoji od najmanje pet članova.
Delokrug rada komisije za kvalitet je:
- koordinacija postupka samovrednovanja i ocenjivanja kvaliteta studijskih programa, nastave i uslova rada;
- izrada plana kvaliteta Fakulteta;
- organizacija interne kontrole Fakulteta;
- priprema predloga procedura sistema kvaliteta.
Komisija za kvalitet izrađuje izveštaj o samovrednovanju na osnovu izveštaja katedri.
U postupku samovrednovanja katedre se izjašnjavaju o svojim dobrim i lošim stranama, mogućnostima i opasnostima po katedru.
Prilikom izjašnjavanja o karakteristikama iz stava 2. ovog člana u radu katedre učestvuju svi njeni članovi.
Komisija za kvalitet u okviru postupka samovrednovanja organizuje i sprovodi anketiranje studenata.
Studenti prilikom anketiranja ocenjuju kvalitet studijskih programa, nastave i uslova rada.
Rezultati ankete studenata čine integralni deo završnog izveštaja o samovrednovanju.
Pravo da ocenjuju kvalitet studijskih programa imaju studenti koji su odslušali minimalno 2/3 teoretske nastave predviđene za tu godinu studija.